درباره ما

سلام دوست خوبم. امیدوارم حال دلت مثل عید بهاری باشه. نمیدونم چند روزه با نوجوانی اشنا شدی. اما حتما برات سوال شده که نوجوانی چیه و چند ساله فعاله و هدفش چیه و به کجا وابسته است و قراره به کجا برسه و اهدافش چیه و اینکه مشاوران و مدیران برنامه چه کسانی هستند و چقدر براش هزینه شده و ده ها سوال دیگه که میدونم ذهن شما رو درگیر کرده است. پس با ما همراه شو تا همه چی رو بدونی.

آغاز :

مجموعه نوجوانی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود رو به صورت حضوری در مدارس و کانون ها و مساجد به صورت حضوری شروع نمود. طی این سالها جمعی از مربیان حلقه های صالحین در شهر کاشان باهم عهد کرده بودند که تا انرژی دارند در زمینه رشد نوجون ها کار کنند.

طی این مدت بیش از چند صد کتاب رساله در مدارس دختران و پسران به صورت کاملا رایگان توزیع شد و هدف ما بیان موضوعات مرتبط با بلوغ و مسایل جنسی و شرعی و پزشکی پیرامون نوجون ها بود که خداروشکر تونستیم تا حد خوبی پیشرفت کنیم ولی خب قطعا فعالیت محدود به یک شهر هدف ما نبود.

اولین ایده :

در سال ۹۵ با عنوان رسانه بلوغ تی وی شروع به فعالیت در فضای مجازی کردیم. از طریق وب سایت خودمون و کانال های تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی تونستیم با بیش از هزاران نفر در سراسر جهان در ارتباط باشیم و به صورت خصوصی به سوالات کاربران نوجوان پاسخ بدهیم. ولی خب جای خالی این موضوع که پاسخ سوال صرفا برای یه نفر ارسال میشد و نیز هیچ دسته بندی برای سوال و جواب ها نداشتیم احساس میشد.

نوجوانی :

بالاخره سال ۹۸ سایت نوجوانی ایجاد شد. هدف ما ارایه اموزش به تمام نوجوان ها و ایجاد محیطی اختصاصی جهت ارایه مشاوره و پاسخ به سوالات نوجون ها و والدین بود. در همین راستا اپلیکیشن نوجوانی نیز ایجاد شد و خداروشکر تونستیم به این نیاز کاربران پاسخ دهیم. اما این تمام ماجرا نبود و سعی کردیم با افزودن امکانات و ماژول های گوناگون بیش از ۵۰ برنامه را به نوجوانی اضافه کنیم و یک سوپر اپ شویم.

اتاق همفکری:

از همان ابتدای ایجاد اپ اقدام به تشکیل اتاق همفکری نمودیم. چون عقیده داریم که اگه قراره کاری در حوزه نوجوان صورت بگیره باید از خود نوجون به عنوان اتاق فکر استفاده بشه. سعی کردیم طی این چندسال از زاویه دید یه تیم ۲۰ نفره به اپ نگاه کنیم و خیلی از پیشنهادها و انتقادهای این رفقا رو پیاده سازی کنیم. از همین جا دست تمام این دختران و پسران گل رو میبوسیم که با ایده های خودشون چشم ما رو باز کردند و پیشرفت اپ رو مدیون این رفقا هستیم. راستی اگه توهم دوست داری به جمع این رفقا اضافه بشی و بیایی توی این تیم از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باش.

چشم انداز :

ایران بیش از ۱۳ میلیون نوجوان دارد. چشم انداز بلند مدت نوجوانی رسیدن امار کاربران برنامه به ۱ میلیون کاربر است. در همین راستا سعی میکنیم تا اپ تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن شود تا تمام نیازهایی که یک نوجوان دارد را بتوانیم در قالب یک اپلیکیشن پاسخ بدهییم.

هزینه ها:

تاکنون بیش از چند صد میلیون تومان برای ساخت و نگهداری و زیرساخت های اپلیکیشن و مجموعه هزینه شده است و تمام تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین خدمات را به مخاطب ارایه کنیم.

مشاوران :

بالغ بر ده نفر در تیم مشاوره نوجوانی مشغول به فعالیت هستند. کارشناس های این مجموعه در ۱۴ شاخه مختلف روانشناسی به سوالات شما کاربران گرامی پاسخ میدهند.

امار برنامه :

خداروشکر تا کنون بیش از ۲۰ هزار بار برنامه نوجوانی دانلود شده است و هم اکنون در مارکت های زیر فعال هستیم:

تمام تلاش خود را میکنیم تا با بهبود برنامه امار کاربران را افزایش بدهیم و بر کیفیت برنامه اضافه نمایم.

سازندگان برنامه :

استارتاپ نوجوانی یکی از ایده های تیم جت آموز است. و تیم جت اموز زیرمجموعه شرکت نوین فن است. مکان فعالیت شرکت در شهر کاشان واقع در استان اصفهان است. اپ نوجوانی هیچ شعبه ای در کشور ندارد و تمام فعالیت خود را به صورت مجازی پیش میبرد و برخود میبالیم که توانسته ایم از کشورهای اروپایی نیز مخاطب جذب نمایم.

مجوزها :

تمامی مجوزهای لازم جهت فعالیت رسانه نوجوانی گرفته شده است. گواهی نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت و نیز نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان از معتبر بودن این استارتاپ دارد.

حفظ حریم خصوصی :

امنیت کاربران مهم ترین شاخصه فعالیت ما بوده و هست. برای همین هزینه های بالایی جهت ارزیابی امنیتی برنامه و دریافت تاییده امنیتی مختلف از نهادهای امنیتی صورت گرفته است. تمامی اطلاعات کاربران درون برنامه محفوظ است و هیچ گونه استفاده تبلیغاتی انجام نخواهد شد. همچنین اطلاعات و سوالات کاربران به هیچ نهادی ارایه نخواهد شد و کاربران میتوانند هر زمانی که دوست داشتند اقدام به پاک کردن سوالات خود نمایند. طرح خصوصی ترین مسایل توسط چندین هزار نوجوان در برنامه نشان از همین اعتماد است. راز داری در ارایه مشاوره مهم ترین اصل فعالیت اپ می باشد.

تماس با ما :

در صورتیکه تمایل به همکاری با نوجوانی به عنوان یک سازمان یا کانون یا شریک را دارید یا پیشنهاد و انتقادی به برنامه دارید میتوانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا