سبک زندگی

چای هیزمی و املت در دل طبیعت

سلام وروجک. حالت خوبه؟ دلت گرفته؟ خسته شدی از همه دردهای روزگار ! خب یکی از راهکارهایی که کمکت میکنه تا اروم بشی اینه که بزنی به دل طبیعت. حالا این طبیعت میتونه کوه باشه یا کویر یا حتی دشت و صحرا و … هرکجا که بیشتر به خونه شما نزدیک باشه بهتره. حالا میتونی با خانواده یا رفقای خودت بری یا به کانون خودتون پیشنهاد بدهید تا گروهی برید.

شاید بگی یه چایی و املت چطوری میتونه حال منو خوب کنه؟! باید بگم همین که چند ساعت از فضای مسمومی که در اون قرار گرفتی و بهت احساس یکنواختی و کسل بودن دست داده دور بشی خیلی از مشکلات روحی شما برطرف میشه و احساس لذت میکنی و به قول خودمون تا اخر هفته بعدی شارژ خواهی شد. باور نداری یه بار امتحان کن گلم.

چای هیزمی و املت در دل طبیعت

حالا اگه املت هم دوست نداری و نمیتونی توی پارک نزدیک خونه اتیش درست کنی کافیه مواد اولیه صبحانه مثل نون و پنیر و خیار و گوجه و تخم مرغ اپز و … رو ببری. اموزش کامل در بخش اشپزی با ۷۰۰ تا رسپی اشپزی هست. هرچند میدونم حسش رو نداری که بخونی و به مامان میگی برات درست کنه !

اگه با این پست موافق هستی نظر خودت در مورد طبیعت و ارامشی که ازش گرفتی تو در بخش کامنت ها برامون بنویس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید.
    من یه چند وقت بود بهم ریخت بودم به خاطر این فضای مجازی رفیق که نداشتم اما با ابجیم رفتیم خیلی هم خوش گذشت حال و هوامون هم عوض شد مرسی بابت پیشنهادتون ❤

    1. سلام امیرعلی جون. خیلی خوشحال هستیم که حس و حالتون بهتر شده است. انشالله دوباره با خانواده برید گردش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا