سبک زندگی

بازی کریپتویی همستر کامبت

بازی کریپتویی همستر کامبت کلاهبرداری یا سرگرمی؟! در این مقاله میخواهیم با هم بازی همستر را بررسی کنیم با جت اموز همراه باشید.

همستر کامبت چیست؟

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتویی، همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجهات زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و پس‌ از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش‌ از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کمبات یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته قیمت همستر کامبت تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، مشخص نخواهد بود.

هرچند درحال‌حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال ایردراپ آن وجود دارد. این یعنی احتمال دارد افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند، در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند. به‌ بیان دیگر در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه طبق اعلام توسعه‌دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به‌طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال، طبق برخی نشانه‌ها، Hamster می‌تواند در نهایت به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه‌ها همکاری‌های استراتژیک آن‌ با صرافی‌هایی مانند BingX به‌شمار می‌آید.

همکاری Hamster با صرافی‌های رمزارز مثل BingX یعنی احتمالاً در آینده شاهد لیست‌شدن توکن آن‌ در صرافی‌ها مذکور باشیم و در آن صورت قیمت ارز همستر کمبات مشخص خواهد شد. البته درحال‌حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بازی و جمع‌آوری سکه ادامه دهیم.

همستر ادامه راه نات‌کوین است؟

همستر دقیقا با سروشکل نات‌کوین روی زبان‌ها افتاد و احتمالا پایان مشابهی خواهد داشت. کمتر از شش ماه قبل نات‌کوین در قالب بازی‌های Play To Learn در تلگرام سروصدای زیادی به‌پا کرد. همان زمان مثل صحبت‌هایی که درباره کلاهبرداری و غیرقانونی بودن همستر وجود دارد، درباره نات‌کوین نیز مطرح شد.

نات‌کوین که حالا بی ارتباط به همستر نیست، دقیقا در قالب ضربه زدن به صفحه نمایشگر گوشی، امکان کسب امتیاز بیشتر برای بازکن را فراهم می‌کرد و نهایتا روز ۲۲ اردیبهشت امسال با فهرست شدن نات‌کوین به صرافی‌های اسم‌و‌رسم‌دار، قائله خاتمه پیدا کرد.

قیمت نات‌کوین بعد فهرست شدن در صرافی‌های بزرگ، ظرف یک هفته رشد ۳۰۰ برابری را تجربه کرد و الان حجم ۴.۵ میلیارد دلاری معاملات روزانه را به‌ثبت رساند.

همستر دقیقا با ترفندی که نات‌کوین را به خوشبختی رساند، درحال ترند شدن در بازار رمزارز است و ورای صحبت‌هایی مثل کلاهبرداری بودن ماجرا، چیزی فراتر از یک رمزارز جدید نخواهد بود.

بازی کریپتویی همستر کامبت کلاهبرداری یا سرگرمی؟! بازی کریپتویی همستر کامبت کلاهبرداری یا سرگرمی؟!

همستر کامبت؛ سخن پایانی

همستر کامبت یک بازی کریپتویی جالب است که در آن با ضربه زدن روی صفحه می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید و امیدوار باشید در آینده این سکه‌ها به پول واقعی تبدیل شود. توجه داشته باشید جت آموز شما را به انجام این بازی تشویق نمی‌کند چون کسب درآمد از این راه واقعاً تضمین خاصی ندارد. اما ما توصیه به انجام این بازی نداریم. چون اگه قرار باشه از راهکاری پولی به دست بیاد حتما تعداد کمی از ان اگاه هستند. ولی راهکار کسب درامدی خیلی فراگیر بشه قطعا سود زیادی هم نخواهد داشت. ضمن انکه روش های زیادی برای هک بازی همستر کامبت مطرح شده است که دیگه نیازی به صرف وقت برای کلیک کردن روی گوشی نیست. پس بهتره به فکر انجام این بازی نباشید دوستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا